czwartek, 30 grudnia 2010

Jak za pomocą szkoleń i konferencji zbudować prestiż firmy

Jak za pomocą szkoleń i konferencji zbudować prestiż firmy


Autorem artykułu jest Anna Kowalik




Żyjemy w czasach, gdzie biznes nieodłącznie związany jest z marketingiem i odwrotnie. Stworzenie rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzącej się z przedsiębiorstwem to juz połowa sukcesu firmy.

Każdy biznesmen wie jak ważne są kontakty z innymi ludźmi i to nie tylko obecnymi czy potencjalnymi klientami, konkurencją ale i pracownikami. Wszyscy powinni postrzegać nasza firmę jako sprawne, nowoczesne, zadbane i silne przedsiębiortwo. W celu zbudowania takiego wuzerunku organizuje się rozmaite szkoelnia i konferencje. W powyższym kontekście, kluczową role odgrywa więc miejsce, w którym zdecydujemy się zorganizować spotkanie. Sale konferencyjne, które wybieramy na spotanie z klientem, prasą, konkurencją czy partnerami powinny byc na jaknajwyższym poziomie. Często organizuje się je w luksusowych hotelach, dzięki czemu uczestnicy kojarzą organizatora - nasza firmę z dostatkiem. W ich oczach stajemy się silnym, zamożnym patnerem, znaczącym na rynku i z dużymi możliwościami rozwoju, produkcji, poszerzania horyzontów.


Coraz częściej jako miejsce takiego meetingu wybiera się ośrodki Spa czy Wellnes. Sąsiedztwo takich obiektów nie jest przypadkowe. Uczestnicy moga skorzystać z dobrodziejstw, zabiegów jakie oferują, zdarza się, że nawet na koszt organizatora.


Powstały nawet wyspecjalizowane ośrodki konferencyjne, zlokalizowane nie tylko w dużych miastach, centrach biznesu ale i w atrakcyjnych przyrodniczo rejonach. Nikogo nie dziwi już, że na miejsce spotakania biznesowego wybiera się elegancki hotel, położnoy w górach czy nad jeziorem.


Organizacja konferencji na odpowiednim poziomie, angażującej uczestników, nie jest tak prostym zadaniem jak by się mogło wydawać. Nierzadko przedsiębiorstwa korzystają w tym zakresie z pomocy doradców, profesjonalistów, którzy od A do Z zaplanuja całe przedsięwzięcie i wezmą pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt.


---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

1 komentarz:

  1. Szkolenia w firmie są bardzo ważne ale nie można zapominać, że one muszą być dopasowane do konkretnych potrzeb i samych pracowników i całej firmy. I muszą obejmować te aspekty działalności firmy w których pojawiają się jakieś problemy czy niejasności. A w pierwszej kolejności trzeba zadbać o dobranie prawidłowego systemu zarządzania firmą, na https://www.impactinternational.com/pl/blog/czym-jest-kultura-organizacyjna być może dowiecie się więcej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń