Promocja w internecie
Autorem artykułu jest Szymon Machniewski
Internet z roku na rok stopniowo powiększa liczba zainteresowanych tym medium. Coraz więcej firm próbuje rozpocząć działalność w wirtualnej rzeczywistości licząć na niebagatelne zyski.
W zdecydowanej większości przypadków ci ludzie muszą się niestety przeliczyć. Internet ma bardzo niskie progi wejścia na rynek - nie wymaga ogromnych nakładów. Wręcz przeciwnie - wystarczy wyłożyć kilkanaście tysięcy złotych, by ruszyć z takim serwisem. Niestety, ale doprowadzenie takiego portalu do odpowiedniemu progu rentowności jest już dużo bardziej wymagające. Firma może zainwestować tysiące złotych w działalność, która nie przyniesie zysków. Dlatego właśnie ludzie biznesu powinni rozważnie planować zasady wydatków marketingowych na start serwisu. Wszystkie wydatki należy warzyć tak by wybrać te najbardziej korzystne. Po jakie opłaca się szczególnie bardzo sięgnąć?
W zasadzie każda agencja reklamowa proponuje na starcie działalności sięgnięcie po pozycjonowanie w Google. Pozycjonowanie daje możliwość generowania bardzo dużej liczby odwiedzin, a co najważniejsze, nie są to odwiedziny przypadkowe. Każdy odwiedzający, który wchodzi do serwisu przez Google może stać się klientem firmy.
Drugi krok jaki polecany jest przez agencje reklamowe to linki sponsorowane. Linki sponsorowane w wyszukiwarkach pojawiają się nad wynikami organicznymi. Pozwala to przede wszystkim na to, by na stronę podobnie jak w przypadku pozycjonowania trafiały wyłącznie osoby zainteresowane usługą. Dużym minusem są tutaj koszty - za każde kliknięcie należy odzielnie płacić.
Trzecia polecana usługa to działania w społecznościach. Budowanie odpowiedniej społeczności w internecie pozwala na to, by posiadać znaczące grono zainteresowanych usługą. Jest to szczególnie istotne z tego względu, że społeczność pozostaje na stałe, a jej budowanie nie jest wybitnie kosztowne. Jeśli firma sama się tym zajmuje to nie jest to związane z jakimikolwiek kosztami.
--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz