Czym warszawskie restauracje wabią klientów
Autorem artykułu jest Radosław Witek
Co prawda definicja restauracji głosi, że jest to zakład gastronomiczny, którego głównym celem jest żywienie konsumenta, to menedżerowie restauracji w Warszawie doskonale wiedzą, że należy dołożyć dodatkowych starań, by przyciągnąć klienta.
Co prawda definicja restauracji głosi, że jest to zakład gastronomiczny, którego głównym celem jest żywienie konsumenta, to menedżerowie restauracji w Warszawie doskonale wiedzą, że należy dołożyć dodatkowych starań, by przyciągnąć klienta. I te dodatkowe starania bynajmniej nie mają charakteru kulinarnego. Oczywiście do lokalu, gdzie jedzenie nie jest smaczne i interesująco podane przez uprzejmy personel raczej nie przyciągną największe nawet atrakcje. Jednak by zwabić w swoje progi klienta restauracje świadczą także usługi rozrywkowe i weekendami zajmują się np. organizacją uroczystości rodzinnych.
Naturalnie każde walentynki (oraz każde inne święto) są doskonałą okazją by urządzić imprezę tematyczną i przyciągnąć do warszawskiej restauracji większą niż przeciętnie ilość gości.
Dużą popularnością cieszą się także lokale otwierane przez znanych ludzi (np. Magda Gessler, Katarzyna Figura, Piotr Adamczyk). Dobrze czujemy się w miejscu, którego założyciel nie jest anonimowy, o którego życiu i poglądach czytaliśmy w gazecie i który budzi naszą sympatię.
Wiele restauracji w Warszawie to restauracje mające w swojej karcie dań posiłki charakterystyczne dla konkretnej części świata. Wtedy oprócz egzotycznego smaku wabikiem jest także odpowiedni wystrój, który choć przez chwilę przenosi nas do jakiegoś miejsca na kuli ziemskiej.
Do odwiedzenia restauracji kusi także możliwość posłuchania na żywo koncertu wykonanego na skrzypcach czy pianinie, jaką zapewniają niektóre lokale zwłaszcza w weekendy.
--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Prowadząc restauracje warto zapatrzyć się w piec konwekcyjno - parowy. Na pewno usprawni pracę kucharzom na kuchni.
OdpowiedzUsuń