piątek, 9 marca 2012

Jak i gdzie pozyskiwać nowych współpracowników…

Jak i gdzie pozyskiwać nowych współpracowników…

Autorem artykułu jest Paweł Grzech



Masz dwie opcje do wyboru: A. Osoby, które znasz I B. Osoby, których nie znasz Niestety nie ma tutaj żadnej magicznej formuły i drogi na skróty. Musisz wybrać między tymi wariantami. Przyjrzyjmy się teraz pierwszej opcji, czyli metodzie A:

A. Osoby, które znasz.

Dokładniej mam tutaj na myśli tzw. starą szkołę biznesu mlm, czyli spisywanie listy znajomych oraz swojej rodziny. Coraz częściej pojawiają się w internecie informacje, że stara szkoła biznesu nie żyje. Tak do końca nie mogę się z tym zgodzić (mimo, że nie jestem zwolennikiem tych metod), ponieważ istnieją osoby, które dzięki starej szkole mlm odniosły znaczące sukcesy i ja również znam kilku takich ludzi.

Wśród Twojej rodziny i znajomych może znajdować się przyszły lider, więc dlaczego by nie spróbować. Rzecz w tym, aby robić to dobrze i w profesjonalny sposób. Nie możesz co 5 minut wydzwaniać do znajomych czy rodziny i przez cały czas nawijać im o swoim biznesie. Są osoby, które nie szukają dodatkowego źródła dochodu, świetnie czują się na etacie i są dzięki tej pracy szczęśliwi.

Wyobraź sobie, że kolega zaprosił Cię do siebie na grilla. Świetnie się bawicie, żartujecie sobie, aż tu nagle wchodzi facet w garniturze i zaczyna wam nadawać- ile można zarobić, jak odmieni się wasze życie, jakie mają świetne produkty itd.

Również w MLM musisz nauczyć się odróżniać sprawy zawodowe od spraw prywatnych.

Dlatego, jeśli chcesz dokładnie wiedzieć jak to zrobić, to koniecznie musisz dostać ten podręcznik: Legendarne Strategi Liderów MLM

Przejdźmy teraz do metody nr. B:

B. Osoby, których nie znasz.

Chodzi mi tutaj dokładniej o pracę przez internet. Na samym początku musisz wygenerować ruch i skierować go w odpowiednim kierunku. A najlepiej na swojego bloga (jeśli chcesz skutecznie działać w internecie to blog jest podstawą) lub prostą stronę przechwytującą, której zadaniem jest zbieranie adresów e-mail (taką stronę możesz również zrobić sobie na blogu).

Dzięki internetowi masz możliwość w znaczącym stopniu zautomatyzować swój biznes. Dla przykładu możesz skierować zainteresowane osoby w miejsce, gdzie pod postacią filmików wideo, tekstu pisanego czy nagrania audio, będziesz opowiadać o swoim biznesie, możliwościach jakie proponujesz i o produktach. Takie postępowanie pozwoli zaoszczędzić Ci dużo czasu.

Możesz stworzyć sobie cały system marketingowy, który zapewni Ci ruch na blogu i/lub stronach przechwytujących, ułatwi sponsorowanie nowych osób (ich szkolenie) oraz umożliwi Ci budowę rynku wewnętrznego.

Nigdy nie wrzucać wszystkich osób do jednego worka.

Nie możesz nakazać swoim współpracownikom, aby pracowali tylko online lub offline, bo ty tak robisz i koniec. Każdy jest inny- to co jest dobre dla jednej osoby wcale nie znaczy, że będzie skuteczne dla innej. Każdy musi sam wybrać swoją drogę. Tak samo Twój sponsor lub upline nie może narzucić Ci swoich metod pracy, ponieważ to jest Twój biznes, Ty ponosisz za niego odpowiedzialność i sam musisz zdecydować jak chcesz pracować.

Niczego nie rób na siłę. Ja wybrałem metodę B ponieważ uważam, że internet jest przyszłością branży MLM i w tym zakresie się specjalizuje oraz uczę.

Możesz również połączyć obie te metody, co naprawdę może być świetnym posunięcie z Twojej strony.

Ostrzeżenie: Nigdy nie wysyłaj nie chcianych ofert biznesowych to osób, których nie znasz, ponieważ zostaniesz potraktowany jako spamer.

Więcej na

www.pgrzech.eu

---

Paweł Grzech
Zairzyj na stronę:
Wellbiznes


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz