Twoim zadaniem jest produkcja wartościowych informacji.
Autorem artykułu jest Paweł Grzech
Jeżeli współpracujesz już z jakąś firmą z marketingu sieciowego, to tak naprawdę nie działasz w branży MLM, wellness, czy branży kosmetycznej – obojętnie jakie produkty sprzedajesz. Tak naprawdę działasz w branży informacji.
Twoim zadaniem jest produkcja wartościowych informacji. Im więcej będziesz produkować informacji tego typu, tym więcej zaczniesz pozyskiwać nowych kontaktów, czyli współpracowników i klientów. Twój rynek wewnętrzny będzie systematycznie rosnąć.
Zaczniesz wtedy budować społeczność wokół swojej osoby, czyli własnej marki. To jest naprawdę bardzo proste, ale niestety bardzo mało osób zdążyło to zrozumieć- oferować ludziom gratisową i cenną treść, zanim dasz im możliwość podjęcia z Tobą współpracy lub kupna produktów- takie postępowanie da Ci możliwość wybudowania dużego i dobrze prosperującego biznesu.
W dzisiejszych czasach informacja rządzi światem.
Nie może bez niej istnieć żadna strona internetowa, gazeta, czy program TV. Ludzie są przyciągani przez wartościową wiedzę, a nie przez reklamy czy różnego rodzaju ogłoszenia.
Przecież nie kupujesz gazety dla reklamy, ale dlatego ponieważ interesuje Cię jakiś artykuł. Również nie oglądasz TV dla reklam, tylko dla jakiegoś programu lub filmu. Reklamy pojawiają się tylko przy okazji- w przerwach i na końcu.
Jeżeli nie zaczniesz edukować swoich czytelników to staniesz się wtedy jak taki program telewizyjny, który emituje tylko reklamy. I kto w takiej sytuacji będzie chciał czytać Twoje teksty lub oglądać filmiki?
Producent wartościowych informacji, obojętnie pod jaka postacią- tekstu, wideo, czy nagrania audio- rządzi i dominuje w swojej niszy. Jest ekspertem, ma najwięcej współpracowników, klientów i czytelników.
Twoi współpracownicy muszą stworzyć z Tobą pozytywne relacje, a nie z firmą czy produktami tej firmy. Ty musisz znajdować się w centrum zainteresowania- Twój sukces zależy od Ciebie.
Jeżeli postawisz na wartościową wiedzę, to będziesz wstanie polecać swoje produkty/usługi o każdej porze dnia oraz roku, a nawet kiedy śpisz.
Takie działanie zapewni Ci finansowe zabezpieczenie. Jeśli Twoja firma nagle przestanie istnieć, to nie będzie to dla Ciebie stanowić aż tak dużego problemu. Jesteś producentem wartościowych treści, czyli stałeś się ekspertem a za ekspertami ludzie idą nawet w ciemno. Będziesz mógł przenieść swoją strukturę lub jej część do nowej firmy i na nowo zarabiać.
Zostań ekspertem
Ludzie zaczną polecać Twojego bloga, artykuły, szkolenia kolejnym osobom. Bo chyba naprawdę nie myślisz, że ktoś poleci Cię dalej, jeżeli będziesz pisać tylko i wyłącznie o super firmie i produktach, które potrafią zbudzić zmarłego do życia. Ludzi dzisiaj to nie interesuje, oni szukają odpowiedzi na swoje pytania i rozwiązania swoich problemów. A produkt wcale nie jest taki ważny.
Podsumowując: Jeśli zaczniesz produkować wysokiej jakości informacje, to Twój blog stanie się wtedy takim centrum, gdzie ludzie będą się gromadzić i zaczną szukać odpowiedzi na swoje pytania.
Musisz się dokładnie zastanowić kim chcesz być: Osobą, która w ciemno wysyła niechciane oferty biznesowe do nieznajomych (spamerem) czy osobą, która nie daje żyć swojej rodzinie, znajomym i zaczepia obcych na ulicy lub liderem/ekspertem, do którego ludzie sami przychodzą i pytają o możliwość prezentacji biznesowej (obojętnie z jaką firmą współpracujesz)?
Wybór należy do Ciebie!
---Paweł Grzech
Zairzyj na stronę:
Wellbiznes
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
tak, to informacja jest zrodlem ktory przyciaga wielu nowych klientow. sprawia ze ludzie staja sie chetni do pozostania w kontakcie z nami. jest towarem ktory jest interesujacy dla wielu. Jesli produkt nie odpowiada na potrzeby klienta, kto go kupi?
OdpowiedzUsuń