Kilka wskazówek do budowy listy kontaktów
Autorem artykułu jest Paweł Grzech
Użyj wyobraźni i bądź kreatywny. Twoje materiały szkoleniowe powinny być ciekawe i interesujące. Zawsze oferuj swoim subskrybentom praktyczną wiedzę.
Załóżmy, że sprzedajesz części do samochodów. Pokaż swoim czytelnikom kilka zdjęć nowych części np. pasujący do każdego samochodu nowy spojler, z którym każdy samochód wygląda prawie jak Lamborghini.
Wybadaj czego oczekuje Twoja publiczność (odwiedź odpowiednie blogi i fora), wtedy będziesz jednym krokiem przed konkurencją i staniesz się ekspertem w swojej niszy. Twoi subskrybenci będą oczekiwać z niecierpliwością na dalsze wiadomości od Ciebie, ponieważ będziesz im oferować ciekawe i nowe rzeczy.
Pisz dobre, interesujące artykuły, które zawierają wartościową treść, ale także są łatwe do czytania. Jeżeli ludzie polubią Twoje wiadomości to również przejdą poprzez link na Twoją stronę/bloga, aby tam zasięgnąć dalszych informacji.
Raz pisz z humorem, później bardziej informacyjnie, aż w końcu połącz te dwie opcje i pisz zarazem ciekawie informacyjnie oraz z odpowiednią dawką humoru.
Nie przejmuj się jeśli masz problem z pisaniem artykułów, ponieważ nie musisz być artystą. Uwierz mi, każdy potrafi pisać artykuły!
Na początek możesz poszukać w Internecie artykułów do przedruku np. na www.artykuly.com.pl lub www.artelis.pl i umieść najciekawsze w swoich wiadomościach. Poza tym istnieje możliwość zlecenia napisania kilku materiałów copywriterom.
Napisz e booka tematycznie powiązanego z Twoją niszą lub blogiem i wyślij go do swoich subskrybentów. Wykorzystaj swoją wiedzę i błyskotliwość, aby pomagać w przezwyciężaniu problemów swoich czytelników. Oczywiście zaoferuj swojego e booka za darmo. Możesz pisać o wszystkim co w jakimś stopniu będzie pomocne dla Twoich subskrybentów. Bardzo lubiane są instrukcje obsługi np „Jak budować listę kontaktów za pomocą Internetu?” lub „Jak to działa?” Praktyczny e book zostanie szybko rozpowszechniony i będzie często cytowany jako źródło.
Rozdawaj swojego e booka również na innych stronach i blogach. Zadbaj tylko o to aby link do Twojej strony nie został zmieniony lub usunięty.
Oferuj w newsletterze oferty specjalne lub bonusowe produkty. Tylko nie drażnij abonentów zbyt natarczywym i częstym wysyłaniem wiadomości.
„Ufaj sobie. Wiesz więcej, niż Ci się wydaje.”
P.S. Jakie są najprostsze metody zwiększania skuteczności e-maili?
Paweł Grzech
Zairzyj na stronę:
Wellbiznes
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz