czwartek, 9 października 2014

Czy warto inwestować w opcje binarne?

Czy warto inwestować w opcje binarne?


Autor: Klaudia Lisiecka


Opcje binarne to nowa propozycja inwestycyjna, która cieszy się dużym zainteresowaniem głównie z powodu swojej prostoty i opłacalności. W 2012 roku wystartowała pierwsza polskojęzyczna platforma inwestycyjna, która umożliwia inwestowanie za pomocą przeglądarki internetowej. Czy warto spróbować tego typu inwestycji?


Jakiś czas temu zainteresowałam się tematem inwestowania w opcje binarne (ang. binary options), gdyż od dłuższego czasu poszukuję skutecznych metod na mnożenie kapitału. O opcjach dowiedziałam się zupełnie przypadkiem, przeglądając informacje na jednym z for internetowych o tematyce zarabiania w Internecie. Przedstawiane informacje zainteresowały mnie na tyle, by poszukać platformy inwestycyjnej i założyć konto, które miałoby otworzyć mi drogę do wielkich pieniędzy.

Poszukując informacji o polecanych platformach, trafiłam na stronę, której tematyką jest pierwsza polskojęzyczna platforma opcji binarnych, której nazwy nie podam, by nie tworzyć sztucznej reklamy. Podstawowe informacje przybliżyły mi samo pojęcie opcji, a graficzny przewodnik prezentowany na stronie pozwolił mi szybko zrozumieć jak inwestować w opcje binarne na niniejszej platformie. Po założeniu konta i przejściu bezpłatnego szkolenia z obsługi platformy, wpłaciłam depozyt w wysokości 200$ i byłam gotowa, by rozpocząć inwestycje i powalczyć o mnożenie włożonego kapitału.

Jakie były efekty? Już po pierwszej transakcji byłam zadowolona z jej wyników. Stawiając 100$ na opcję, mogłam zarobić 70%. Po zakończeniu opcji na konto wpłynęło 170$ czyli kwota zainwestowana zwiększona o 70$. Kolejne inwestycje były również udane. W ciągu zaledwie jednego dnia udało mi się zarobić ponad 500$. Czy były jakieś potknięcia? Oczywiście! Przy jednej z transakcji, w której kapitał stanowiło 300$ niestety powinęła mi się noga i straciłam 270$. Platforma zwróciła mi z nietrafionej inwestycji 30$. Ogółem mówiąc - pierwszy dzień na platformie był bardzo udany, czego dowodem niech będzie zamieszczony poniżej:

Na załączonym obrazku widać, że w trzech transakcjach, w których inwestowałam po 300$ udało mi się zarobić powyżej 200$. Wypłata zarobionych pieniędzy nastąpiła w ciągu zaledwie kilku godzin.

Jak wyglądały moje kolejne transakcje? Z inwestowaniem w opcje binarne bywa różnie - tak, jak ze wszystkim w życiu.

Wiele transakcji zakończyło się sukcesem, ale pojawiały się również takie, w których traciłam większość zainwestowanej kwoty. Jednak w ogólnym rozrachunku mogę z całą pewnością stwierdzić, że inwestycje binarne to dobry sposób na LEGALNY zarobek. Trzeba jednak pamiętać, że opcje binarne czy opcje one touch to propozycja dla osób rozsądnych i odpowiedzialnych, które wiedzą w którym momencie należy powiedzieć sobie "dość!".

W mojej opinii inwestowanie w opcje, które są alternatywą dla tradycyjnego rynku forex, to opłacalny sposób na mnożenie swojego kapitału. Można naprawdę wiele zarobić jeśli do transakcji podchodzi się rozsądnie i z głową. Czasem udaje się za pierwszym razem, a czasem potrzeba odrobinę cierpliwości by osiągnąć sukces. Jedno jest pewne - kto nie ryzykuje - ten nie ma!


Klaudia Lisiecka - początkująca inwestorka :)

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz