wtorek, 1 lutego 2011

Patent sprzedawcy

Patent sprzedawcy

Autorem artykułu jest Wioletta Sikora



Poznaj całą drogę od pierwszych kroków do sukcesu w sprzedaży. Sprawdzone i skuteczne techniki sprzedaży w naszym kraju. Nowe kreatywne pomysły sprzedażowe. Brak Ci motywacji, zobacz że w Polsce można szybko mnożyć zyski.

Możecie mi odebrać fabryki i pieniądze, ale pozostawcie mi moich sprzedawców, a w ciągu kilku lat odzyskam wszystko.
ANDREW CARNEGIE

Zawód sprzedawcy wykonują w znacznej mierze ludzie bez powołania. Dzieje się to z ogromna strata dla najbardziej zainteresowanych, czyli klientów. Twoje zarobki są wynikiem podejścia do tego, co robisz każdego dnia. Dla siebie bądź twardy i nieugięty, wobec ludzi otwarty i pokorny. Wykaż się etyką zawodową i entuzjazmem. Odpowiadasz za swoje działania i decyzje.

Pracownicy działu sprzedaży są filarami firmy. Firma nie może liczyć na sukces, jeśli nie ma sprawnego i dobrze zarządzanego działu sprzedaży. W branży budowlanej częste wahania koniunktury przynoszą straty firmom, dobry sprzedawca sprzedaje w każdych warunkach.

Ważna jest dogłębna znajomość swoich produktów oraz zdobycie takiej wiedzy jeszcze przed nawiązaniem kontaktu z klientem. Nie zdobywasz całej tej wiedzy dla swojego klienta, ale dla siebie samego, dla swojej korzyści. Jeśli poznasz swój produkt od a do z, będziesz go czuć w sposób, który trudno wytłumaczyć. Będziesz tak pozytywnie naładowany, tak uzbrojony i umocniony w swoim podejściu do tego, co robisz, że klientom trudno ci będzie się oprzeć, a konkurencji pokonać.

Poznać klienta, jego potrzeby zainteresowania, wykształcenie, wszystko to co determinuje jego sposób życia i myślenia. Przygotowanie gwarantuje sukces. Bądź zdyscyplinowany w swoim osobistym życiu, a na pewno osiągniesz triumf! Czy na pewno robisz to, co musisz robić, by zdobyć to, co chcesz? Czy przystawiłeś miarę do tego, co pragniesz osiągnąć?

Ludzie często snują wizje bogactwa nie spełniając warunków, jakie gwarantuje posiadanie go. Nie chcą się przygotować, aby osiągnąć sukces, ale chcą, by on sam przez przypadek się pojawił. Przygotowanie to najważniejsza lekcja, którą musisz sumiennie odrobić. Finalizacja Twojej transakcji zaczyna się przed umówieniem jakiegokolwiek spotkania, ba, nawet wcześniej, zanim zadzwonisz do potencjalnego klienta. Rozpoczyna się w fazie przygotowań!

W sprzedaży odbywa się walka o zamówienie, są klienci trudni, którzy poddają analizie produkt, rozważają, czy wart jest ceny lub czy w ogóle jest im potrzebny. Dobre przygotowanie do rozmowy pozwoli uświadomić klientowi jego potrzeby, nakierować… Dobre przygotowanie jest ważniejsze niż nastawienie sprzedawcy. Więcej na Psychologia w biznesie

---

Prawo sukcesu

Psychologia w biznesie

Podświadomość Nieruchomości Mądre bogate dziecko

Jak robić pieniądze


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz