poniedziałek, 20 grudnia 2010

Miłość a marka

Miłość a marka


Autorem artykułu jest AMH_Coaching




Kluczowym związkiem pomiędzy marką np: , Dunhill, Apple i to co je wyróżnia. To intencja pierwotna i może ona przyjąć tyko dwa wymiary.


1.Tworzyć jak najlepsze towary, usługi, dzieła.
2.Tworzyć jak najwięcej towaru - iść po trupach

Pierwszy wynika ze szczerej miłości i pasji, drugie z
chciwości.



Intencja jest wartością dodaną do usługi i produktu, i która
to intencja zachowa się jako ponadczasowa wartość, np. smak (Dunhill),
przemiana na dobro, niebiański design


i niezawodność ( APPLE) itd.

Pomysłodawca ( przedsiębiorca) spod znaku wymiaru pierwszego


wie ,że swoich pracowników, klientów trzeba szanować i motywować pozytywnie,


i robi to od tak, zwyczajnie, jakby z siebie i z tego Kim Jest.



Ten z drugiego punktu szacunek traktuje jako taktykę,


pozór kultury osobistej, moralne wzorce,


dobre zachowania, nakazy, marketing, manipulacja itd.

I jedni i drudzy osiągają efekty, czytaj - zyski. Jednak efekt, jakość,
czy ponadczasowość wynika z intencji postawionej na samym
początku podjęcia działań.



Najlepszym tego przykładem są, niestety nieliczne firmy, takie jak świat


rozrywki Wolta Disneya, gdzie jego duch wydaje się trwać ponadczasowo.



A czy wiesz ile firm notowanych jest na nowojorskiej giełdzie od początku


jej istnienia? Jedna! Jaka? General Elektric, firma założona przez Tomasz Edisona.


Czy nie jesteś lekko zdziwiony?



Zatem dobro tworzy się z miłości, dobrej intencji, i jest
namacalne wiecznie. Podobnie jest ze złem. Hitler, Polpot, kultury rzymskie greckie,


Aleksander Macedoński wydają się trwać równie wiecznie, jako negatywne wzory


anty-człowieczeństwa.



Dobra intencja, to dobra energia dodana do usługi i przedmiotu,
dzieła, która w nim zostaje zakodowana, stanowi jego budowę
cząsteczkową. Intencja chciwości, podobnie- tylko z odwrotnym skutkiem.

Zatem, jeśli chcesz uwieść kobietę ( jeśli nawet utworzysz ramę
i ona się zgodzi – ramę seksu) nie jest tym samym, co kochać się z kimś z
miłości.



Możesz jeździć Jaguarem dla własnej radości, i z miłością,


a możesz jeździć na pokaz lub dla czyjejś nieprzyjemności.



W konsekwencji chodzi o intencję, pozytywny ładunek


najwyższej wibracji jakości albo negatywny.


Dlatego intencja jest energią, która określa Twój stosunek do świata.


Jest ona wyrażana poprzez emisję Twego ciała i jest wysyłana zawsze,


czy tego chcesz czy też nie.



Kiedy wysyłasz miłość i radość – dostajesz to samo w odpowiedzi


zwielokrotnione. Nadto dostajesz jakby mądrość dalszego właściwego


postępowania, działania, rozumienia. Wysyłasz , strach, nienawiść ,podobnie.



Jak więc stworzyć taki brand, markę, która dobrze będzie służyć


światu i jakby trwać wiecznie. Przyczyniać się do jego przemiany?



Ten klucz zawiera się w jednym słowie miłość, a ta w dwóch:


czystości i wytrwałości.



I dalej nie ma jasnej odpowiedzi, jak? No cóż, będzie to Tobie dane albo i nie.


I co ciekawe, będzie to się wyrażało w pasji. Jednak jak zrozumiesz czym jest


Pasja, dowiesz się, że jest cierpieniem, wytrwałością i podążaniem, no to możesz zwątpić.



To jakby test, ciebie. Więc pozostawię Tobie dziwne pytanie


Jak doznając cierpienia nie cierpieć?



Odpowiedź, być w sercu, lub inaczej oku cyklonu lub inaczej centrum


swojej wielkiej pasji, namiętności, misji życia, mimo wszystko,


lub pozostawać w dystansie. To, to samo i wymaga praktyki.


---

Biznes coaching



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz