Miłość a marka
Autorem artykułu jest AMH_Coaching
Kluczowym związkiem pomiędzy marką np: , Dunhill, Apple i to co je wyróżnia. To intencja pierwotna i może ona przyjąć tyko dwa wymiary.
 1.Tworzyć jak najlepsze  towary, usługi, dzieła.
 2.Tworzyć jak  najwięcej  towaru -  iść  po trupach
 
 Pierwszy  wynika  ze  szczerej miłości i  pasji,   drugie  z
 chciwości.
 Intencja  jest  wartością  dodaną do  usługi i  produktu, i  która
 to intencja  zachowa się  jako  ponadczasowa  wartość, np. smak (Dunhill),
 przemiana  na dobro, niebiański  design
i  niezawodność ( APPLE) itd.
 
 Pomysłodawca ( przedsiębiorca)  spod  znaku wymiaru pierwszego
wie ,że swoich pracowników, klientów trzeba szanować i motywować pozytywnie,
i robi to od tak, zwyczajnie, jakby z siebie i z tego Kim Jest.
Ten z drugiego punktu szacunek traktuje jako taktykę,
pozór kultury osobistej, moralne wzorce,
dobre zachowania, nakazy, marketing, manipulacja itd.
 
 I jedni i  drudzy  osiągają  efekty, czytaj - zyski. Jednak  efekt,  jakość,
 czy  ponadczasowość  wynika  z  intencji  postawionej  na  samym
 początku  podjęcia działań.
Najlepszym tego przykładem są, niestety nieliczne firmy, takie jak świat
rozrywki Wolta Disneya, gdzie jego duch wydaje się trwać ponadczasowo.
A czy wiesz ile firm notowanych jest na nowojorskiej giełdzie od początku
jej istnienia? Jedna! Jaka? General Elektric, firma założona przez Tomasz Edisona.
Czy nie jesteś lekko zdziwiony?
 Zatem  dobro  tworzy  się  z  miłości,  dobrej  intencji,  i jest
 namacalne wiecznie.  Podobnie jest ze złem. Hitler, Polpot, kultury rzymskie  greckie,
Aleksander Macedoński wydają się trwać równie wiecznie, jako negatywne wzory
anty-człowieczeństwa.
 Dobra intencja,  to  dobra energia dodana  do  usługi  i  przedmiotu,
 dzieła,  która  w  nim  zostaje zakodowana, stanowi  jego  budowę
 cząsteczkową. Intencja  chciwości,  podobnie-  tylko  z  odwrotnym  skutkiem.
 
 Zatem, jeśli chcesz  uwieść kobietę (  jeśli nawet utworzysz  ramę
 i ona  się  zgodzi – ramę seksu) nie jest tym  samym,  co  kochać się  z  kimś  z
 miłości.
 Możesz  jeździć  Jaguarem  dla  własnej  radości,   i  z  miłością,
a możesz jeździć na pokaz lub dla czyjejś nieprzyjemności.
 W konsekwencji chodzi o  intencję,  pozytywny ładunek 
najwyższej wibracji jakości albo  negatywny. 
 
Dlatego intencja jest energią, która określa Twój stosunek do świata.
Jest ona wyrażana poprzez emisję Twego ciała i jest wysyłana zawsze,
czy tego chcesz czy też nie.
Kiedy wysyłasz miłość i radość – dostajesz to samo w odpowiedzi
zwielokrotnione. Nadto dostajesz jakby mądrość dalszego właściwego
postępowania, działania, rozumienia. Wysyłasz , strach, nienawiść ,podobnie.
Jak więc stworzyć taki brand, markę, która dobrze będzie służyć
światu i jakby trwać wiecznie. Przyczyniać się do jego przemiany?
Ten klucz zawiera się w jednym słowie miłość, a ta w dwóch:
czystości i wytrwałości.
I dalej nie ma jasnej odpowiedzi, jak? No cóż, będzie to Tobie dane albo i nie.
I co ciekawe, będzie to się wyrażało w pasji. Jednak jak zrozumiesz czym jest
Pasja, dowiesz się, że jest cierpieniem, wytrwałością i podążaniem, no to możesz zwątpić.
To jakby test, ciebie. Więc pozostawię Tobie dziwne pytanie
Jak doznając cierpienia nie cierpieć?
Odpowiedź, być w sercu, lub inaczej oku cyklonu lub inaczej centrum
swojej wielkiej pasji, namiętności, misji życia, mimo wszystko,
lub pozostawać w dystansie. To, to samo i wymaga praktyki.
---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz