SMS do seniora
Autor: Malina Wąsowska
Nowe technologie, a co za tym idzie nowe narzędzia reklamowe, wydają się być stworzone dla grupy docelowej w młodym wieku. To przecież osoby młode korzystają z internetu i komórek. Wnikliwi obserwatorzy rynku dostrzegą jednak budzącą się przemianę oraz szanse biznesowe w segmencie 50+
Grupa z potencjałem
 Dziesięć, dwadzieścia lat temu, niemal każdy projekt biznesowy zakładał   działania marketingowe skierowane do grupy młodych lub dorosłych   konsumentów. Osoby starsze były znacznie mniej aktywne konsumencko niż   dziś. Wzrost gospodarczy i sukcesywne bogacenie się społeczeństwa   sprawia jednak, iż także seniorzy coraz częściej chcą cieszyć się życiem   i korzystać z jego dobrodziejstw, nawet tych najbardziej nowoczesnych.
 Dorota, księgowa z Rzeszowa: „Moja mama,  która ma 67 lat,  zakochała się  w komputerze z internetem! Po prostu  popłakała się, gdy pierwszy raz w  okienku Skypa zobaczyła swojego  brata, mieszkającego od nas kilkaset kilometrów. Teraz na internetowe  pogawędki umawiają się praktycznie kilka razy  w tygodniu. Mama lubi  także w internecie serwisy kulinarne i medyczne.  Troszkę trudniej było z  komórką, ale znalazłam w końcu model bardzo  prosty w obsłudze i teraz  mama może do mnie zadzwonić z przychodni, że  jest już po zabiegach i że  mogę po nią przyjechać”.
 
 Faktycznie, ograniczenia  wynikające z wieku, jak trudności z aparatem  ruchu, pogorszenie słuchu  czy pamięci, niekorzystnie wpływają na komfort  życia osób starszych.  Telefon komórkowy i internet skutecznie niwelują  te niekorzystne  zmiany. Nowe technologie mogą pomóc starszym osobom  nadal aktywnie  uczestniczyć w życiu społecznym i konsumenckim.
 
 SMS-owe perspektywy 
 
 Jeżeli seniorzy coraz częściej i chętniej kontaktują się ze światem za   pomocą komórki i internetu, fakt ten będą prawdopodobnie coraz częściej   wykorzystywać marketerzy.
Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl - komercyjnej bramki SMS oferującej usługi masowej wysyłki SMS i masowej wysyłki MMS.
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz